دانلود رایگان سورس برنامـه تلگرام فارسی غیر رسمـی

سورس اندروید استودیو برنامـه تلگرام غیر رسمـی

این برنامـه از API قدرتمند و ایمن تلگرام استفاده مـیکند و یکی از صدها برنامـه ای هست که از این API استفاده مـیکنند.اگر که تا به حال داخل مارکت های اندرویدی مانند کافه بازار، تلگرام امن غیر رسمی مایکت و غیره برنامـه ای رو منتشر کرده باشید و با حال و هوای این روزها درون مارکت های اندرویدی آشنایی داشته باشید حتما مـیدونید کـه این روزا بازار اپلیکیشن های مرتبط با شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام داغه داااغه !! چرا داغه ؟! چون این دو رغیب سرسخت مـیلیون ها مشترک دارن کـه حتی مـیتونن که تا یک هفته آب و غذا نخورن اما گشتن تو تلگرام و اینستاگرامشون ترک بشـه زنده نمـیمونن !

حال ما درون این مطلب با یکی دیگر از سورس های برنامـه نویسی با سورس برنامـه تلگرام فارسی غیر رسمـی به منظور اندروید استودیو درون خدمت شما دوستان هستیم. تلگرام امن غیر رسمی تلگرام فارسی نسخه غیر رسمـی تلگرام مـی باشد کـه توسط برنامـه نویسان ایرانی شخصی سازی شده و در اختیـار کابران قرار گرفته است. تلگرام امن غیر رسمی هسته این برنامـه همون تلگرام مـی باشد.

با استفاده از این اپ مـی توانید با بیش از 200 نفر گروهی انجام داده و با هر شحص ارتباط برقرار کنید. بـه علاوه مـی توانید بـه اشتراک گذاری که تا 1 گیگابایت ویدئو بپردازید، تصاویر مختلف را از روی وب ارسال کنید و هر فایل رسانـه ای را کـه دریـافت کرده اید به منظور دیگران ارسال کنید. تمام پیـام ها درون فضای ابری شما قرار دارند بنابراین مـی توانید بـه آسانی از هر وسیله ای بـه آنـها دست یـابید.

برای افزایش امنیت، های امن درون این اپ قرار داده شده اند و مـی توانید بر رام ها رمز قرار دهید کـه تنـها گیرنده امکان خواندن آن را داشته باشد.

تلگرام یکی از جدیدترین ابزارهای ارسال پیـام است. برنامـه‌ای مشابه واتس‌اپ ولی درون جزئیـات بهتر است.

تلگرام بسیـار سریع، ساده، امن و کاملاً رایگان است. گروه گفتگو با حد‌اکثر 200 نفر درست کنید، ویدئو‌هایی با حجم حد‌اکثر ۱ گیگا‌بایت و عکس‌ها را با جستجو درون وب بفرستید. مـی‌توانید تمام چیز‌هایی کـه به اشتراک مـی‌گذارید را درون ابرها ذخیره کنید.

برخی از امکانات منحصر بـه فرد برنامـه تلگرام فارسی غیر رسمـی :
قابل تایید توسط مارکت های اندرویدی مثل بازار، مایکت و غیره
کدنویسی شده درون محیط برنامـه نویسی اندروید استودیو
نوشته شده بر پایـه سورس رسمـی تلگرام
کاملا فارسی سازی شده
سرعت بالای برنامـه بـه دلیل کدنویسی اصولی و بهینـه
حجم بسیـار کم خروجی نسبت بـه برنامـه های مشابه
و ده ها قابلیت و ویژگی های دیگر …

با اعمال تغییرات بر روی این سورس کد شما مـی توانید برنامـه های دیگر مورد نظرخود را نیز طراحی کنید.

جهت دانلود رایگان سورس برنامـه تلگرام فارسی غیر رسمـی مـیبایست ابتدا درون مـیهن وبمستر ثبت نام کنید سپس بر روی دکمـه زیر کلیک کنید که تا سورس درون اختیـار شما کاربر گرامـی قرار گیرد.

دانلود رایگان محصول
: تلگرام امن غیر رسمی




[سورس برنامـه تلگرام فارسی غیر رسمـی تلگرام امن غیر رسمی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 17:14:00 +0000